\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Terus Menanti . .
04 April 2011@11:05 PM
Well , again and again . . miss gler nk update blog . alhmdulillah , skang ni aku pon dh berhijab . . of coz ni atas kerelaan sndiri . . aku pon terkejut and secara tbe2 nk berhijab . . mungkin dh tiba masanye aku berubah mnjadi dewasa . . yess , dan sbb kehadiran dye laa yg dpt mngubah aku mnjadi lbih baik . thanks sayangg . . skang ni prasaan makin mmbuak2 rindunyer . . huhuhu . . yela maklumlahh dye skang kt taiping . aku kt kl . . lpas ni ssh mau jmpa . n td aku dpt brite baik dr dye . . dye kata dye dh dpt keje . . alhmdulillah . Allah mmberi pluang utknye . . rezeki jgn d tolak . . mungkin ni adelah permulaan hbngan kami . . satu2 dugaan dtg , . td jer , aku xpsal2 nk marah kt dye . aku pon xtau nape . . skang ni agak snsitif . tp naseb baiklaa dye jnis cool ble dgn aku . . thanks syg sbb fhm bb . . mintak maaf if bb sakitkn ht syg . . xde niatt langsung . bb agak risau dgn keadaan kte yg brjauhan nii . . tp syg ade bgtau if kte jujur antara 1 sama lain , insyaallah hbngan kte kekal . . aku pon harap mcm tuh . . aminnn :)