\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



11may,13may,15may,18may,19may,20may,21may,23may !
17 May 2011@9:29 PM
Heyyy all ! mesti korang tertanya2 kan nama aku letak tarikh jadik tajuk harini . Guess what ? ni merupakan tarikh2 yang perlu aku ingat . bukan cuti sekola la der . nak tau ?? tgok bawah .


1. 11 May : Birthday Maktam - Aishah ( makcik la der )

2. 13 May : Birthday Kezen - Nurashikin Rahim :)

3. 15 May : Birthday kezen jugak - Noratikah azmi :)

4. 18 May : Birthday kezen lagi : Anis Ashikin :)

5. 19 May : Pakcik meninggal ( accident ) tahun 2002 .

6. 20 May : Birthday kezen - Alia ( anak arwah pakcik yang meninggal ni )

7. 21 May : Birthday kezen - Khalidah 

8. 23 May : Birthday ????? HAHHAHAHA . teka sendiri . tunggu aku post 23 May nanti !

Hehehehe . banyak kan besdayy bulan ni ? wahaha . sungguh tak disangka nokk . dekat2 pulak tu . paling aku ingat adalah tarikh arwah pakcik aku , NOORZALI ISMAIL meninggal dunia akibat eksiden . apa2 pun aku mampu sdekahkan al-fatihah je untuk arwah . . AL-FATIHAH .

p/s : 21 May jugak merupakan anniversary aku ngan fawwaz - 3month :)