\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Al-Fatihah
10 May 2011@11:44 PM
Salamm to all . . Hari nii aku nak cerita something kt korang . Aku dpt berita ni pagi td melalui mmber aku kt fb . Member skola aku meninggal dunia pagi tadi sbb eksiden kene rempuh dgn lori , sama2 lah kita sedekahkan al-fatihah utk arwah IZWAN NOORAZMAN . . Walaupun masa kat skola xpnah bertegur , tapi kehilangan arwah amat dirasai , . Lagi2 lepas aku ada add dye kat fb tak silap aku bulan 2 or 3 . makk aii . baru sgtt terasa borak2 dengan dia . tapi Allah lebih sayangkan dia . . Kita kena redha . . . 


Tringat masa kat skola , aku ni jenis low profile , dia pon sama . sebab masa dia dah meninggal , org trtnya2 dia yg mana satu . . so , nak dijadikan cerita , kat skola aku selalu ternampak dia . mesti berselisih kalau jalan . tapi dia pon bukan kenal aku . dia penah bgtau yang dia tak cam sangat aku yg mana . hehe . takpelah . aku tak kesah . . tak sangka ye org yang selama ni aku asyik pndang n selisih , org yg dijemput Allah menjadi tetamunya di sana.


Ya Allah , aku seriau jugak bila dapat tau dia kena rempuh , kesiann . tapi dah ajal dia , kita kena terima . Semoga arwah ditmpatkan dlm golongan org2 yang beriman . aminnn . . .