\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Besok Cendol ! HAHAHA .
12 May 2011@12:55 AM
Well , ehh aku nie memang suka cakap well kan ? haha . dah mcm habit je . :P okay2 asslamualaikumm cik bedahh sume . opss ! kak limah pon ade ke ? hehehe . cekk nak cter ni , tadi punyer laaa mengharap nak tgok wayang tp xberkesempatan sbbnya kete takdak . bapak cekk guna , cmno ? tertangguh laa lagi alamatnye . HAHA . 


tapi kesian kat cik ceah kita la , kita dok ajak tapi last2 tak jadi , takpe , esok cek angkut diaa dgn cik jia makan cendol kt setiawangsa . harap2 dia sukaa la naaa . hehehe . cek pon dah rinduu sangat kt kwn2 cek . . nak melepak , melalak , mengumpatt . opss ! ye , itulah keje kteorg . hahaha . tapi bkn lah ngumpat sgt ponn . just cter hal2 semasa . tak salah kan.


Korang nie je pkir len , so , korang sume tggu jela pic kteorg sok ek ? hehhe . nak snap byk2 . tp kamera cik jia laa yang mnjadi mngsanye . HAHA . chiilax ! :P