\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Birthday and 2-series .
23 May 2011@10:57 PM
Assalamualaikum suma  . . . slamat malam ye . 23May seperti yang dijanjikan sebelum ni adalah hari yang aku paling tunggu . , adalah hari jadi aku . alhamdulillah walaupun tak sambut besday , tapi aku ada kawan yang menghargai aku . . Thanks to Zafirah , sebab belanja makan , wayang , blablabla . . Kalau tak , aku duduk rumah je sambil menikmati lauk mak . huhu . *ayat sedih . Tapi aku tak kisah , dah memang tiap2 tahun tak pernah sambut . First time sambut masa umur setahun . *macam aku ingat plak kan . . lepas tu mana ada sambut dah . 


Selalunya aku ada kek tiap2 tahun . tak pun mesti ada beli makanan khas untuk besday aku , tapi , tahun ni takde . Last ada kek masa umur 16 , so , that means dah 4 tahun takde kek . Okay , kek tak penting . tapi aku nak *perhatian . . Malangnyer aku ada perhatian banyak daripada kawan2 daripada family sendiri . . It's okay aku boleh sabar . Maybe aku dah besar aku tak perlukan ni semua . Yang paling penting doa kawan2 and beloved cousins and aunties lebih penting . . Aku kena fikir yang positif . Kawan2 semua tanya , 'dah dapat berapa hadiah skang ni ?' Aku jawab , 'takde satu pun' . Buat apa aku nak tipu kan . Kalau ada aku bagitau . Aku tak pernah harapkan hadiah , kalau nak bagi , bagi la . taknak bagi sudah .


Yang penting keikhlasan . Aku rasa this year lah besday aku yang paling tak best . the worst birthday ! Banyak lagi masalah . And aku rasa aku tak perlu nak cter kat sini . Biar jadi rahsia sendiri . Dah besar kan ? Tak sangka aku dah masuk 2series , HAHA . dah besar rupanya aku ni . Macam sekejap je aku rasa . Dari tadika ke sekolah rendah , sekolah rendah ke sekolah menengah , sekolah menengah ke kolej kejap . lepas benti duduk rumah sampai skang , . . . tup tup dah 20 tahun . Alhamdulillah . syukur sebab dapat hidup di muka bumi ni lagi . . Walaupun hidup tak seperti yang diharapkan . . Aminnnn . . .


p/s : thanks u so much to all fb friends . thanks 4 the wish . and my friends ,
        - jia , zafirah , ct , syra , ana , and ceah :)) love u all . . .