\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Cikguuuuu2 , haha .
12 May 2011@10:47 PM
U see i'm better and faster stronger . HAHA . faster ker ? :P padahal slow motion je aku , hihi . ni maii cni aku nak cter . pasal ciku kesayangan , kesayangan ker ? HAHA . lbih kurang cmtuu la , even dye pnah ajar aku masa form bape tah tak ingat suda . kejap jela dlm masa setahun je , dialah cikgu yang paling aku ingat sampai skang . mana taknye , hari2 jumpa kat fb , kakakaka . ade je lawak dye nak buat .


And aku punn gatal2 nak kacau dye balik , last2 aku yang terkena balik . u see this , 


Mula2 aku kacau dia :P






Lpas tuu aku kene balik !






HAHAHAHAHAA  ! kan . padan dgn muka aku der . xpsal2 .nasib baik mak aku xboleh baca aku punye wall . kene hide . kahkahkah . sgguh jhat anakmu ini , xdela jahat tp aku xnak mak aku bising en :P  

Ngeeee ~ ni jela yang aku nak cter . byk2 kang mmbazir je cter aku . bukan ade sape nak baca , hehehehe . okay2 , mau out , nak mesej my sayang , tata all :))

p/s : sorry semalam aku kata nak post pic2 lepak cendol kan ? xdpt kuar hari ni sbb hujan lebat , hehe . okay .