\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Domino's Pizza , here i come ! HAHA .
25 May 2011@9:30 PM
 Assalamualaikum . . ni entri kedua untuk hari ni . HAHA . hari ni terlebih citer plak kan . daripada hari tuu lagi teringin nak makan pizza , sekali mak bagi idea *baekkk punyerr ! so , kakak ipar aku belanjer pizza . Domino's pizza okay . sedap sikit daripada pizza hut . . So , my feveret flavour , classified chicken . OMG . sedap gilaaaa ! sebab banyak cheese . hehehe . *gemuk balik la niii . Takpelah dah nama orang nak belanja sekali sekala korbankan perut ni . hehehe . nak tengok pic ? haa tengoklah .






Pizza 4 tingkat . with chicken wings , air sprite ngan 100plus :)

4 tingkat . kau ade ?

yang ni pizza sambal tumis . haha . cmtuh la namanye . :P

blur plak . sorry . ni la pizza feveret aku tu :)

pizza ganti kek ! HAHA . best betull .

marah la tuu aku potong . tengok je la ek . :P

plz jgn tengok blakang . censored ! HAHAHA . :P



HAHA . ni jer pic nye . letak lebih2 kang orang kata riak . tak dapat sambut kat luar pon takpe . yang penting aku happy . dan kenyang ! wee ~ Bestnyer dapat lepas gian cmni . hari2 punn takpee kan mak ? :P lepas ni nak tunggu besday sape lah dapat makan cmni lagi . betul2 puas . HAHA . aku dah tak heran diet tak diet , sama je . yang penting aku boleh kawal lagi okay . :)) 

p/s : thanks to mysis KHAIRUN SHAZILA sebab blanje kita makan ye . sayanggg akak ! :))