\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



GRO - hot ? sexy ? tp . . .
03 May 2011@2:58 PM
Ohhhh , bkk blog aku , sbb TERbaca tajukk yg best . HAHA . best ker ? aku saje letak tajuk cmni . sbb nak buka minda sume org kt dunia ni . . kepala sume dah x betul sbb tgok benda2 yg xsepatutnye . , buat bnde2 x elok . Perhatian kpd sume bitches* d luar sana . , anda TAK HOT , TAK SEXY ,tp . . . PENGOTOR , PENGGODA , PEMUSNAH HIDUP ORG . bangga ker jd cmtuh ?


Skang ni aku xheran laa klu Jepun boleh kene tsunami , Malaysia pon kene tsunami , sbb manusia sndiri buat bnde yg murka . . benda x elok jugak yg orang buat . Best ker buat bnde tuu ? klu tnya sume org , mestilah kata NIKMAT . tp nikmat ntah ke mana je . nikmat yg bawak kte ke arah yg salah mmg tanda2 masuk neraka . klu nak sgt p nikah la . buat hari2 , xde sape nak larang dah .


Laaa ni , bitches2 sume dh ade kategori sndiri . X caye ? meh tgok ni . 


GRO kelas last .




GRO first klas 


Nampak kn ? klu xnmpak pkai kanta ekk . xdpt aku nak tolong . HAHA .
Mcm2 GRO dah kt Malaysia nii , aku lak naik rimas sbb hari2 ade je brita psal GRO . Bagi hukuman berat je tros kt dorang ni , tau nk berhibur je . . Yg laki2 org ponn bodoh , sorry to say ehh , tp dorang xpuas ker dh ade bini pon still nak mnggatal dgn org lain . podahhh!! so , pada kaum adam kt luar sana , hati2 lah ekk . Jgn carik pnyakit la ! dpt pnyakit kang br nak nanges airmata darah . . kang mnyesal xde gunenye . . 

Pape pon thanks kt sape2 yg sudi baca kt entry ni . maklumlahh budak baruu , tulis pon ntah pape , heee ~ next time jmpa ag , daa ~