\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Karok sampai lebam !
30 May 2011@4:11 PM
Assalamualaikumm semuaa . . Mood harini better tak daripada semalam ? hope semua okay ye . harini aku nak citer pasal semalam . malam tadi lah kan . dah elok2 kakak aku ada lagi kat kl ni , apa lagi aktiviti wajib kiteorang , KAROKK laa ! HAHA . tepat pukul 8mlm , kiteorang dah gerak ke Wangsa Walk . :)  masing2 dah excited sebab dah lama tak lepas gian kan . haa . . ni nak asah sore balik la ni . huhu . Sampai2 je kiteorang terus amek bilik medium sebab 6orang kan . kakak aku dengan laki dia , abang aku dengan bini dia , aku tak dapat bawak pakwe , HAHA . gurau* . aku dengan adik aku je . mak tak ikut sebab jaga budak kecik tu , anak akak aku . heee :) *sanggup tinggal anak . HAHA . okay2 baca ni , lempang kang . . Pay attention pleasee ! lepas tuu kiteorang order blablabla , terus masuk dalam bilik . Ape lagi , choose lagu la . wah3 . yang lebih2 tuu aku dengan adik aku la . macam setahun tak karok , heee ~


Tak percaya ? okay pasni korang ajak aku kuar , tengok la aku camne . sampai nak telan mic pon ada . hakhak . okay2 . Lagu2 yang sempat aku nyanyi walaupun sikit2 je kan . sebab orang lain dah tunggu giliran bagai . . ni lagu2 nye .


1. Tenda biru - dessy ratnasari
2. Jerat percintaan - ct nurhaliza
3. Alejandro - lady gaga
4. Hips don't lie - shakira
5. Hopelessly devoted to you - olivia newton john
6. jai ho - pussycat dolls
7. bertamu di kalbu - jaclyn victor 


Banyak ek ? HAHA . sikit kan . 2jam tuu . tapi dah laki2 dorang ni nyanyi lagu jiwang , tau jela kan lagu jiwang kan lama , HAHA . dapat nyanyi sikit jela , . :P nak tengok pic ? haa mehh . .


sorry ayong , aku saje besarkn gmbar sbb ko comel , HAHA .

muka nak mkn org je , huhu

kusyuknye kakak ipar aku nyanyi , pape pon sore dia bestt !

ni abg ipar ! semua dah gemuk :P

adik bradik inteprem . kiri tu aku . sape tak knal aku sepak meh .

dua2 dah ade org book . yg knan tu adik aku .

3sisters ! HAHA . mcm cter koreaa lak . tp muka jawa :P

gambar nk bercinta je , HAHA , time ni turn aku nyanyiii :P

Okay finishh ! nih je gambar2 nye . lain2 gambar tak bape nak cantik sebab muka dah kepenatan , hehe . next time je k . 

p/s : balik semalam , terus lepak Ali Bistro kat setiawangsa :)