\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Lu Langsi Lu Mati .
14 May 2011@12:11 PM
Tgok tajuk je mesti dah tau kan ? hehehe . of cozzz ! Semalam aku dgn cik ceah p wangsa walk semata-mata nak tgok wayang . mestilah sbb ada shaheizy sam ! auww ! hensemm nokkk . hahahaha . Aku punn drive laa ke sana . takdelahh jauh sangat dgn umah aku . Masa p dgn cik ceah tak de hal tapi masa nak balik dari wangsa walk , aku bentilah kat traffic light , ntah ape kena , tbe2 lori belakang hon2 . padahal masa tuu lampu tengah merah , cibeng .! saje laa tuu nak mainkan2 kan aku , mentang2 aku punyee lesen 'P' lg . dah terang2 aku tampal kan 'P' kt kete aku .


HAHAHAA . aku nampak je kat cermin pndang blakang tuu kan , mamat lori tuu lh sengih2 cam kerang busuk , ko nak main2kan aku kan ? lpas lampu hijau je , aku tros pecut !! hahaha . kesahh ape aku ? bengang en main2kan aku . ingat pompan xleh drift ker ha ? ingat aaaa LU LANGSI LU MATI ! hahaha . dah terpengaruh ni haa tgok cter tuuu . Lpas aku balik , aku p jusco lak , dgn harapan nak carik keje la en . tak jadi jugak sebab takde keje best .


Then , round2 setiawangsa plak . Aku carik laa keje kt situu . alhmdulillah ada . tp baru je isi form . kalau dapat dye call la . lpas ni jrg2 laa aku update blog sebab dah dpt keje . kalau aku free , aku update yea . alaaa tuu pon kalau dapat keje kann . So , tggu je yeee . cik pipi tembam nie mst bgtau y'all :))