\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Miss Mr.F'
28 May 2011@2:23 AM
Assalamualaikumm :) tak jawab dosa , hehe . Sorry again . Selalu lambat buat entri , haishh . Takpelah ni pun dah buat kan . orang kata kalau patah balik , tak elok . kita teruskan sajee . Laa ni nak citer pasal marka . marka cek la . HAHA . dah genap 2bulan tak jumpa fawwaz . rinduu sangat kat dia . Tapi , baru2 ni dia ada mesej aku , dia kata nak jumpa 1jun ni . YAHOOOOOOOO !!!!!!!!!!! happy tak terkata la wehh . . sebab tahap kerinduan dah membuak2 , huhu . Nak p datingggg ! cekk sukaaaa . ahaks . tapi tempat dirahsiakan buat sementara waktu la naa . kang ada plak nak spy2 tengok kitorangg . hakhak . *perasan jap . 


Punyee lahh sukaaa ni . Harap2 takde lah halangan kan . insyaallah :) kesian plak kat dia harini . demam plak . hm. suroh makan ubat taknak , *bajet kuat la tuu . dia memang macam tu . ketegaqqq sikit . HAHA . marka sapaaa laa niee kann . :P  redha jelah . kita kena terima baik dan buruknya pasangan . perangai buruk boleh diubah kan ? so , takde hal lah . aku ni pun bukan baik sangat . biasa2 je . dah nama pun manusia , kalau semuanya baik kat dunia ni , dunia nampak suci laa . takde orang buat dosa . hakhak , *macam klaka je . 


Okay2 , dah ape plak aku mengarut ni . elok2 p citer pasal marka , dah kemana ntah . Okay , macam ni la , esok aku ada kenduri , tunggu je aku post citer best2 ekk . sorry esok agak bz sikit sebab asek kuar dari pagi ke petang , petang ke malam . HEHE . tunggu jer k ? dah penat nie . nak tidoooo ! bantal dah panggil ni . babai all ! nite :)