\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



This is for my sayang , read this .
07 May 2011@1:22 AM
e


Cubaan dan dugaan ape lg yg kau turunkan ini Ya Allah ? semakin lama aku makin lemah . semakin lama , naluri cinta dua insan kian rapuh , tapi mngapa ? salah siapa ? aku kah ? mungkin dah takdir utk aku terima semua ni . Cinta tak semestinya indah , kala kita di atas mngecapi ksenangan , kita lupa utk melihat dan merasai waktu2 kesedihan . . Dan ini mungkinkah tanda2 nya ? Ya Allah , berikanlah hambamu ini ketabahan hati menempuh semua dugaan . mungkin aku belum matang untuk bercinta tapi aku mngerti apa itu cinta . Buat yang tersayang , maaf , kalau x dapat jadi yang trbaik untuk sayang . Mungkin ni ujian buat kte yang bercinta jarak jauh , tp bersabar lah satu2nya penyelesaian wlaupun kte tak selalu brhubung . Mengertilah dan fahami kehendak saya , fahamilah perasaan saya walau sekelumit . Saya tak mengharapkan apa2 melainkan kesetiaan dan kepercayaan . Believe it sayang , Dgn adanya kpercayaan dan ksetiaan , insyaallah , Allah akan tolong kte utk teruskan cinta kita . Apa saja pergerakan , sering terbatas kerna sering mngingati kamu . Makan , minum , tdur atau bgun tdur , hanya kamu . Doa saja dapat mngiringi perjalanan cinta ini . Aku berserah , jika kamu jdohku dunia akhirat , tetapkanlah hanya kamu . . . . Aminnnn . . .