\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Puas Hati !
16 May 2011@11:29 PM
I like the move it move it ! . . . hahaha . Happy and terasa puass giler bila dah block sorang minah ni dari fb . kahkahkah . tuu laa carik pasal dengan aku lagi . Padan muka gedik . Malas aku nak layan kau . Aku sibuk update status , balik2 muka kau je , pulak tuu sakitkan hati aku . lain laa member2 aku ke , sedapp laa mata memandang tengok nama2 yang indah2 , turn kau je nama pelik . dah la ngokngek kepala kemik . huahuahua


Don't ever2 play with me kalau tak kenal aku sape . wahh ! gituu . kesahh ha ? aku peduli ape kau makwe si tuu ke makwe si niii ker . anak dato' ker . anak datin ker . aku kesah ker ? muka cantik tapi hati kotor buatpe setan . Aku pun bukan kenal kau . kalau setakat nak bangga2 dapat pakwe camtuu aku tak heran la . Mula2 sekali , kau aim aku sebab aku disturb ur bf , OMG . bf aku punn tak terjaga cmner nak jaga bf kau eh ? tak kuasa aku . Pastuu kau tak mengaku plak yang kau ni makwe dia . ehh , sebenarnya apa yang kau nak eh dari aku ? nak pelempang ke nak kaki ?


Ikut aku bagi dua2 je baru best . HAHA . sorry to say , aku tak perlukan penyibuk dalam hidup aku . so , get out from my life . . and jaga lah bf kau tu sampai lebam okay ? kalau hensem takpe . huahuahua . Dah la , rosak entry aku ni ha sebab citer pasal kau . yelaa kat sape lagi aku nak ngadu , ? kat blog je best . so , blog punn takdelah bising2 kat aku kan . okay . better aku buang stalker2 baru skang . BAHAYA !