\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Shopping , Makan , Azri AF !
18 May 2011@3:09 PM
Hello haiii sumeee ! hehe . cepat plak aku buat entri hari ni . mane taknye . baru balik dari jusco adelaaa citer . hukhuk . Cter ape ? let me story . HAHA . Pagi2 lagi mak aku dah kejut nak p shopping barangg diaa . Aku pun on jela sebab aku memang suka jalan2 . pe lagi mandi , siap2 ape sumee and drift ke jusco ! finally , sampai and orang tak ramai . huhu . Dah masuk2 . terus carik suar mak . nak tunjuk cket muka mak time nak tukar suar . hehe . ( jangan marah mak ) :P


ni muka bila carik suar yg x de citarasa dia . hakhak

HAHA . rileks la mak . baru carik suar . hehe . nak tau carik suar je sampai sejam doe . haihh ! xtau plak mak aku camni bila shopping . sebabnye aku jarang temankan mak aku shopping . selalu dia pegi sendiri jer , hakhak :P  Lpas tuuu , dah selesai carik barang2 , aku  ngan mak teruss pegi tingkat bawah nak tengok Azri , hehehee . Comel sehhh ! Time tuu memang dia sorang je kat depan . Aku dengan mak usha jela dia . Last2 ada respon ! haha . Dia pandang dengan mata menggoda . OMG ! bukan sekali , bukan dua kali . HAHAHAHA . tapi 3kali . hehehehe . jangan jeles ye ! :)) sesape tak kenal Azri , ni haa dia . Keep voting for him . 


ni pic dia sebelum masuk AF . mane aku dapat ? FB dia laa :)


Huhu , comel kan ? Aku dah member dengan dia dalam fb sebelum dia masuk AF lagi . kebetulan aku kawan dengan salah sorang anggota band dia . hehe . aku add la dia sekali . Then , lepas ujibakat AF tuu aku dengar citer dia pegi gak . Aku sempat wehh IM dengan dia , tanya dia pasal ujibakat tu . dia lulus semua peringkat . HAHA . Dah memang rezeki dia lah dapat masuk tak lama lepas tu . Untungnyerrr ! :)) Vote lah dia . ~


Lepas dah merayap satu jusco , perut dah lapar . ape lagi ? makan laa ! sempat lagi nak snap pic makanan yang kiteorang makan tadi , hehe . 


kuey teoww ! :)



hehe , mocha blended !


sakan naaa melantak laicheekangg !


ehem2 ! aku ponn nak jugakk ! :P


Apsal aku makin tembam erk ? HAHA , padahal diet bagai nak rak . maybe muka je kot . ahaks ! :P So ni ajela pic2 yang sempat di snap . lain kali jela tunggu aku dapat kamera besar baru syok nak snap . hehehehe ~