\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Aku tiang ke ? Please faham .
10 June 2011@1:10 AM
Assalamualaikum . . seperti biasa entry aku nie mesti nak post pagi2 kan . hehe . Sorry ! Hari ni aku nak cter pasal aku dengan dia . Aku pun tak tahulah masalah apa yang melanda kiteorang . tapi ni lah namanya dugaan . . Mungkin dia tak rasa , tapi aku rasa . semakin jauh , mestilah semakin rindu . tapi aku buat taktahu je . . walaupun dalam hati aku terasa perit tanggung rindu , *poyo jap . . Skang ni punn aku ada habit , 'hati cakap lain , mulut cakap lain' , apsal laa erk ? hurmm , aku ni skang susah nak berterus terang . Aku lebih suka diam and pendam . 

Aku selalu luahkan perasaan melalui benda lain . Melalak ke , tulis enrty ke . haa ni jela salah satu cara , tak pun aku saja je nak bz kan diri aku ni . padahal takde pape pun . tapi memang malam tadi aku terasa sangat dengan dia . nape tiba2 dia nak tacing dengan aku ? ker aku yang buat salah ? setahu aku lah kan aku memang tak salah cakap . pulak tu , dah merajuk , langsung tak reply mesej last aku , Okay fine , aku pun diam jela . sampai hari ni , dari pagi aku tak mesej dia . selalu tiap2 pagi , mesej aku je dah penuh kat hp dia . tapi buat first time , aku biarkan je tak mesej dia dari pagi sampai ke malam sampailah dia mesej aku , baru aku reply .

Apa perasaan korang , if bf korang tak mesej korang setiap pagi ? dan kebiasaannya asyik kita je yang wish morning dulu ? mesti bosan kan ? and rasa macam nak hentak kepala kat dinding kan ? and kadang2 dia tak reply mesej kita ? fikirkanlah sendiri . kadang2 aku rasa diri aku ni macam syok sendiri pun ada . selama ni aku bercakap dengan siapa ? sekarang ni aku percaya tuhan sengaja menguji kami . . aku terima apa sahaja , sebab ni bukan kehendak aku , mungkin tuhan ada caranya . . Aku biarkan je . aku redha . aku sedar aku ni siapa . . aku tak layak untuk dia . tak dapat penuhkan permintaan dia , I'm sorry :(

p/s : aku nak belajar dari kesilapan , maybe ni salah aku . .