\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Cerita sebalik mee rebus ! *Zzzzz
21 June 2011@3:52 PM
Assalamualaikum :) 


Hari ni ada story awal la plak kan . HEHE . Tadi sedang amek adik aku kat Sekola Wangsa Maju seksyen 5 , aku pun terfikir ler nak p makan sat dekat area Setiawangsa . Makan mee rebuss makcik tu nampak sedap plak kan . *padahal dah penah makan . Lepas aku parking tu , teros lah ke sana sebab dah lapar nak mati . Order3 . , Tak lama lepas tu sampai la makanan . Then , melantak dulu la . Tak heran orang sebelah , depan , kiri , kanan . HAHAHAAHA . Biaaq p la . Pastuu , aku sedar macam ada orang pandang aku . *sapekah itu ? Hurmm , mamat mana ntah , awek sebelah . mata ngadap sini . *aku bukan perasan . Tapi kan , dia pandang bukan mengorat , tapi cara dia pandang tu macam dia penah nampak aku . Walawehh ! muka dia plak mengingatkan aku . 


Jeng . jeng . jeng . Aku rasa dia ni ada blog jugak kot . Sebab aku penah ber'blogwalking' . Nampak macam mamat tu la . . huhu . biaqq p lah kan . Tak penting punn , HAHA . kalau terjumpa ker ? tegur lah ek ? :P Ni nak show off gambar mee rebus tadi . 





Erkk ! tisu pon ade . :P

Muka minx kaki , tgh tggu order  xD

p/s : lain kali nak makan cendol , pasemboqq , blablabla :P