\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Esok Date With MyBesties ! *betul ke tak eja ni :P
14 June 2011@9:42 PM
Assalamualaikumm . . . Kak limah oiii ! HAKHAK . *ape mrepek ni myra . Haiii semuaa . Semalam entry tak bape nak menarik la . sebabnya takde idea , so , mrepek merapu je keje . Ni aku nak cter pasal esok . Esok mau Keluarrrr ! wuhuhuhu bestnyerr ! yela sebab dah lama tak hangout dengan kawan2 Sekola kannn . :)  Happy tak terkata dapat jumpa ramai2 , *takdelah ramai , 4org je . termasuk aku , HAHA . Esok aku lah yang jadi driver untuk budak2 niee .


Tak tahulah nak p mana je . maybe area Setiawangsa je kot . yela adik aku punya pasal la nie . kena pickup dia balik sekola , *lecehh ! kalau tak aku dah bersuka ria dah kuar dengan kawan2 . ceitt ! Tapi takpelah , petang sok lepas jenjalan , aku ada Photoshoot dengan kawan2 . , so , nanti tunggu yea pic2 kteoranggg :) Nak snap banyak2 . weee ~  rindu punya pasal laa kann . hikhik . :P


Fawwaz ??? hurmmm . nanti jumpalah dia , tunggu dia dapat cuti ye nokk ? :P  Sekarang time untuk carik Duit . Nak tau nape ? Adelaaaa ~ sibuk je nak tau . HAHAHA . tuu nanti dah tiba masa aku cter ye . kang cter dulu kang kata riak plak . Rindu memang rindu nok , tapi apa boleh buat ? nasib baik dia faham aku , aku faham dia :) Alhamdulillah , hubungan kteorang dah hampir 3 bulan lebih . tak lama lagi nak masuk 4 bulan :) Syukurr ! Doakan yang terbaik je . . . *myra , salah tajuk kau ni . Okay , malas nak cter banyak , aku nak layan fb . babai sayanggg semuaaa :))


p/s : esok mau melaram ala2 cik kiahh . pose baikkk punyerr ! :P