\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Gigi Atas Tumbuh Dulu 'Degil' ???
13 June 2011@3:07 PM
Assalamualaikumm :) slamat hari2 kepada pasaraya HARI2 . HAHAHA . gurau okay ! Harini aku nak story pasal gigi . Apsal gigi ? suka hati aku lah . *hehe . Takdelah anak buah aku ni baru je balik Melaka , setelah 3hari kat umah aku . *Cehhhh ! ayat setelah tak menahan . HAHA . Aku pun dok perhati lah si Keisha tu dah tumbuh gigi ker belum . Maklumlah mata aku ni kekadang kero sebelah . kadang2 dua belah , HAHA . Mak aku pun cakaplah kat aku , gigi dia blah atas tumbuh dulu . Omg . Macam aku masa kecik2 :P  


Well , peduli apa lah kan tumbuh atas ke bawah dulu ke kan ? tapi , Mak aku kata kalau tumbuh atas dulu , keras kepala . HAHA ! yeke ? betul . . *sendiri mengaku nih . Orangnya mesti degil . hehe . *aku tak kan ? :P  Contoh nye macam pic ni . 


gigi atas tumbuh dulu , DEGIL NI ! :P
Kalau gigi tumbuh yang bawah dulu , aku tak tahulah . maybe orangnya mendengar kata la kot . HAHA . macam nie .

ni dengar kata la kot .
How about this mydear ??? :P

Berlapis2 mcm kek lapis . HAHA .
HAHAHA ! aku gurau je k ? aku cakap pasal pertumbuhan gigi atas bawah je , gigi berlapis ke berketak ke , blom masuk topik lagi . :P


p/s : Keisha ikut jejak mummy uda dia ni tumbuh gigi atas dulu , HAHA :P