\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Hero Impian Aku *Berangan !
18 June 2011@12:21 AM
Assalamualaikum semuaa :) Hope sihat2 saje ye . hehehe . Seperti kebiasaan la , entry yang aku buat ni mesti tengah malam . HAHA . sebab apa ? Sebabnya *esok nak bangun lambat . hehehe , *gurau la . Esok memang aku dah takde idea nak tulis apa , idea datang mesti tengah malam , *sebab tu susah nak tido , :P  Lepas tengok maharaja lawak ni , mak aku la sempat bukak astro warna , Guess what ??? Hero feveret akuuuu dalam berlakon dalam cter ni . *tapi taktahu tajuk apa . Hero ni bukanlah melayu , omputeh , cina , india , jauhhh sangat la banggla , *ehh bukan . Dia ni Hero dari negara gajah putih . . Taktahu ? *buat2 tahu . HAHAHAHA . Aku nak perkenalkan la ni . Nama dia Ananda Everingham , bapakk hensemmm ! nak tengok ? ni diaaaaaaaa ~


masa ni dia budak lg , time ni cter kt tepi pntai tu , xingat tajuk dah :)


Hensem kan ? hehehee


Omg , taik lalat ! :P


:)))

Okay , dah tengok kan ? Hensem kan ? Orang Malaysia pun ada gak rupa kiut cmni tapi dorang bukan artis , so cmner aku nak copy muka dorang ? HAHAHA . *gurau . Muka memang cairkan hati pompan la kan . lagi2 bibir merah and taik lalat dia tu , sexy ! AWWWW ! ahaks :P *apehal ni myra , cter nak over je . podahh ! Aku cter je bukan ada pape pon , kalau dapat , lagi bagus . *ko takyah berangan la myra . HAKHAK . memang tak dapat . dalam mimpi boleh , HAHAHA . . Dah2 , sebelum aku bako entry sendiri baik aku chow ! Selamat Malam sayangggg :)

p/s : Aku kan dah ada Fawwaz , cukuplah ! :P

Labels: