\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Marii lah marii , pergi menggedikk .
16 June 2011@1:21 PM
 Assalamualaikum :) Rindu la plak dah dua hari tak update blog , hehehe . Sorry ya you all . Semalam pic buat hal la tak boleh upload kat blog . Memang panas la hati ni kan . Tapi sabar jela . Ni kan aku dah janji nak citer apa yang aku buat semalam kan ? hehe . Aku ngedate dengan member2 aku . Member2 sekola , weee ~ rinduuuu sangat2 tau tak . Aku pun ambil keputusan kuar dengan dorang . Plan mula2 nak pergi sini je , EHH ! maksud aku dalam area Setiawangsa jela .Tapi member aku bagi cadangan , apa kata pergi melawat member sekola aku yang sorang ni yang baru bersalin ? Wahh ! best tuuu , :P  Kiteorang pun pegi laa melawat dia . 


Member aku tu nama dia Aiza , nama baby dia plak Muhammad Alif Hakim , *pajak je ni . Kalau salah sorry ye Aiza , HAHA . Aku ler yang jadi driver , nasib baik umah dia kat Ukay Perdana je , kalau jauh , mau ko kena masak nasi beriyani untuk aku . HAHA . *gurau . Ni meh tengok pic dia , EHH , sorry . Anak dia bersama makcik cun . :P




cun ker ? hakhak . *gurau semata ok .

Okay , selesai bergambar , bertepuk tampar , bergelak riang ribena , aku dengan member2 aku pun gerak ke Taman Dato' Keramat untuk adakan photoshoot taik hidung masin . HAHA . Ntah pape , dah aku memang suka tangkap pic orang , kalau tak orang , benda tak hidup pun aku suka tangkap . *aneh . . Okay , here the picturess :


Tasikk Dato' Kramat
Di samping itu kiteorang memang suka merosakkan harta benda kerajaan , macam ni :


Terencat kejap .


Peace ! HAHA . 

sopan plak . ahaks :P
Okay ni jela pic2 nya . Untuk entry mencuci mata pada hari ini . Thanks to Mydarlinggss sayangsss sebab teman aku kuar semalam ye . Korang memang happening ! Hope kita berkawan sampai mati :)

p/s : rinduu plak kat ehem2 :P