\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Masa Aku Kecik - Part 1
23 June 2011@2:07 PM
Assalamualaikum :)

Apa habaqqq ? hehe . Hari ni mood baekk punyerr ! Nak citer pasal aku kecik2 la . HUHU . Aku dilahirkan pada 23 May tahun kambing . Skang aku dah 20thn . pandai2 la teka tahun eh . Dulu2 aku ni seorang yang aktipp . Tak caya tanya mak aku , *mak aku cakap bukan aku . Pastuu kan , dulu masa mak aku mengandungkan aku , mak aku selalu mengidam TAU FU FA a.k.a *tauhu lembik . dengan KUACI . *patutlah dah besar ni belang2 je . Okay , lepas aku lahir je , mak aku cakap aku ni berkulit cerah . hakhak . Tapi , lepas umur berapa ntah dah bertukar kulit . *aku bukan ular ok . HAHA . Bertukar kegelapan . lalalala . Hitam manis takpekan ? :P

Okay , aku tunjuk gambar aku masa kecik .


x secomel anda :P

p/s : tunggu kesinambungannya . *poyo jap . xD