\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Masa Aku Kecik - Part 2
23 June 2011@11:40 PM
Assalamualaikum :)


Selamat Malam semuaa . Kita sambung episod lepas tu ek . *bajet drama sambung2 lak . Okay , masa Part 1 aku citer masa mak aku mengandungkan aku sampailah aku dilahirkan . Kiranya time baby la . HUHU . Sekarang ni nak citer time aku dah besar sikit la . Dalam 5 hingga 7 bulan macam tu , *aku mana tau umur berapa , teka je ni . Okay , before that , aku nak tunjuk dulu muka aku time 5-7 bulan . :)




pstt ! aku yg kanan laa . hehe :)

Heeee ~ ni lah aku time 5-7 bulan . Comeyy dakk ? hakhak *perasann ! Okay time ni aku stay berek polis kat Cheras nun . Yess , bapakku polis . Erm , memang tiap2 petang keje aku main benda alah ni luar rumah . Yang menjadi mangsa temankan aku bermain , akak aku la , hikhik . *babysitter :P  HAHA . jangan marah yee ~ Well , time ni gak la aku memang manja gilaa lah dengan makcik sebelah a.k.a kawan mak aku tuu . Aku panggil dia Cik Nora .  *bukan Nora Elena . Erkkkk ! Kebetulan plak dia memang ada sorang je anak , nak plak anak dia laki . Aku lah yang menjadi anak kesayangan dia time tu , hakhak :P 

Untung kan ? suka2 hati aku je nak masuk umah dia ke , lepak2 ke , makan2 ke , layan baekk punyerrr ! HEHE . Best wooo ~ *tapi macam mana aku leh ingat ? HAHA . kena tunggu next entry ya ! Don't miss it ! :)


p/s : Lalalala , thanks sesapa yang sudi baca . tunggu next entry , ada lagi :)