\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Masa Aku Kecik - Part 3 (Last)
24 June 2011@3:01 PM
Assalamualaikum :)


Sambungan pada yang lepas , HEHE . Macam mana aku boleh ingat semua tu ? Sebabnya aku boleh ingat la . HAHAHAHA . Aku pun taktahu , selalunya pada umur 5-7 bulan korang mesti takkan ingat kan apa yang berlaku ? Tapi aku boleh . Tapi tak banyak la . Apa yang aku citer tu jela . *aku tak tipu ok . Yang last ni aku nak citer time aku dah besar sikit . Umur 4-5 tahun . *umur 2-3 tahun ? Tak jumpa gambar time tu , HAHA sorry . Takpelah kan aku skip sikit . Okay time ni memang terserlah la kan kenakalan aku . *mak aku cakap . Mak cakap aku memang keras kepala , taknak dengar cakap , melawan , huhu . Biasalah time budak2 kan . Normal la tu , *sekarang dah baik . 


Nak dijadikan cerita , dulu masa tu dah pindah umah yang sekarang aku duduk ni la . dekat Setiawangsa , tapi berek polis jugaklah kan . Pagi tu mak aku dok kemas rumah , aku lak duduk betul2 kat depan pintu rumah , sekali ada pakcik ni lalu , aku bukak suar tunjuk punggung kat pakcik tu . *tanda mengejek . HAHAHAHAHA . Aku pun tak ingat sebab apa aku buat macam tu . Aku rasa saje2 je kot sebab aku tak suka pakcik tu . wakakakakaakakkakaka ! Malu kot nak citer tapi ni lah aku masa kecik . Suka suki je nak buat apa . Memang takde perasaan malu langsung , BHAHAHAHA :P  *dah2 jangan gelak lebih . ( maluuuuuuuuuu ) Okay , takde gambar masa ni okay ! xD


Nak tunjuk pic masa umur 4-5 tahun .




time ni kat umah lama lagi . 

Okay nak citer sikit . Time ni memang aku lah ratu bear , ratu patung segala . sebab berlambak2 kat rumah ni dengan patung2 aku . HAHAHA . EHH ! dulu2 girly jugak aku tauu :P



tengok ni muka nakal . xD
Haa tu jela gambar2 nya . Nak selongkar habis memang tak larat la plak kan . Time yang gambar atas ni , benda alah ni lah yang aku dok main tiap2 hari , *tak penah kenal erti penat . Haa dulu2 je aku aktipp . Skang aktipp lain . HAHAHAHA . *gurau2 . Actually ada 1 lagi gambar , tapi rasa taknak tunjuk je . Gambar dengan arwah atuk . Yelah , aku kan cucu kesayangan dia . Takmolah . Kang banjir rumah ni . xD Sampai sini je . -THE END

p/s : Habiss sudahhh ! xD Thanks sebab sudi baca :)