\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Selamat Pengantin Baruu Ex Boiiiprennnn !
06 June 2011@12:16 AM
Assalamualaikumm :) Harini tetibe mood aku nak bercerita pasal ex aku yang dah kawen ni . Hehe . cerita macam best , tapi korang judge lah sendiri erkk :P  Actually aku kenal dengan dia tahun lepas , yup tahun 2010 ,*bukan tahun masihi okay . . Nama dia ABU HANIFAH , nice name right ? bukan ABU BAKAR sepupu aku tuu ! HAHAHA . takde maknanyer . . Orangnya boleh tahan , kalau sekali pandang macam NABIL RL , Hehe . tapi hensem lagi mamat ni kot . Nabil hitam , OPSSS ! sorry :P 


So , bermulanya cerita bila kitorang date kat satu tempat ni , *tempat dirahsiakan . POYO ! HAHA . Ehh , baca2 . Main2 plak . Grrrrrrr !!!! Aku taknak buat lawak Amir erkk kat sini , bikin panas je , Hehe . Kiteorg dating macam kapel lain dating gak , makan2 , minum2 , wayang , jalan2 sampai ketiak basah . Ehhh ! terlebihh sudahh , :P 


Aku taknak la buruk2kan dia sebab dia pun dah jadi milik orang , tapi yang aku tak sangka tu , lepas aku break , dia pernah kata dia takde makwe lain dah , aku pun bulat2 Percaya . Yess ! aku memang Pembaris . Tegak , lurus . Tapi aku tak bodoh . Aku carik maklumat satu2 , bukan aku nak jadi penyibuk , tapi sungguh tak disangka laa kan , dalam diam , dia sebenarnya dah ada GF lain . Gf yang satu negeri dengan dia . Boleh dikatakan orang kg dia gak la .


Rupanya dia dah bercinta lama , Tapi , bila dah ada kat KL sebab study , untuk hilangkan boring , dia carik awek lain . Okay , aku tak marah sebab time tuu aku dah pun break dengan dia . and , Alhamdulillah , dia dapat isteri yang baik . Mana aku tau ?? Stalker kan , mesti tau , Hahaha . Btw , skang ni aku just doakan dia bahagia and tak buat prangai kat bini dia , :P  Almaklumlah , dapat bini ustazah . Bersyukur la tu , dapat lah ubah perangai dia tuu :) Aku lak , teruskan jela hubungan dengan Fawwaz . Kalau ada jodoh tak kemana . kann ??? :) okay setakat ini sahaja entry pada hari ni .  wasalamm :)




p/s : Walaupun hati perit , aku selalu mendoakan kebahagiaan orang yang pernah menjadi sebahagian dari hidup aku .