\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Tarikh paling aku benci adalah 4June !
04 June 2011@1:40 AM
Assalamualaikumm . . semalam tak sempat nak post apa2 sebab letih sikit . . Tapi hari ni aku nak cuba sampaikan je . aku paling tak suka , tarikh hari ni . 4June . sorry sangat2 . sebab aku memang tak gemar , and aku akan ingat dan benci tarikh ni sampai mati . . what ?? mati ?? yess ! sebab apa ? sebab 4June adalah besday orang yang pernah musnahkan hidup aku . . tak payah nak sambut sangat lah kan . Dah tua nak mampos pon takkan tak sedar diri lagi ?


Ingat ya ? dendam aku kat kau belum habis . aku tau dendam tu tak elok . tapi aku terSANGATTT2 benci kat kau . meluattt !!! sebelah mata aku punn rasanya memang tak sanggup nak pandang . . . Terlampauu BENCII ! kau faham tak ? aku tau kau dah bahagia dengan orang lain , well , aku tak kesahh tapi aku kesiann kat mangsa terbaruu kau . kenapa dapat lelaki malag macam kau ?? OMG , aku simpati . . HAHHAHA . . kat dunia ni memang banyak lelaki macam kau , celah kangkang aku punn boleh jumpa . . begitu dahsyatt yea , lelaki2 . . . Aku nak tengok sejauh mana hubungan kau dengan dia . Mak kau yang kau bangga2kan tuuu , suka ker kat perempuann tu ? 


Opsss ! maybe perempuan tuu orang JB . mesti mak kau sukaaa kannn ?? mak kau kan nak menantu yang senegerii dengannyaa jer . LUPA PLAKKK ! HAHAHHAHA . aku kesah apa ? then  , ingat tak dulu kau ada citer , mak kau kena buatan orang , HAHA . aku rasa memang patut punn sebab mulut mak kau tuu memang mulut longkang . . taktahu nak jaga hati orang , depan baik macam malaikat tapi belakang mengata orangg tak hengatt ! sampai bila2 punn aku benci orang JB , SORRY TO SAY , aku memang anti even parents aku pun asal JB . WHAT I CAREE ???


p/s : Orang yang suka mempermainkan orang lain seperti membodohkan diri sendiri . 
FIKIR BAIK2 YER JANTAN . . .