\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Tutup BUKU ye AF !
13 June 2011@12:49 AM
Assalamualaikumm :) tepat jam 12 tengah malam tadi , tutuplah sudah tirai AF . Akhirnyaaa . Rimas bebenor dok tengok . huh ! And , takde lagi lah rumah kaca kat Jusco sekangkang kera yang dekat umah aku tuu . . Esok roboh laa tu . Tahniah kepada Hazama sebab dapat jadi juara for this year ! :) Aku minat Azri , tapi takpelah syukur dah masuk final pun dah kira okay kan . . Aku paling suka suara dia . hehehee . tapi malam ni je kurang best ., maybe sebab penyakit dia kot . siannn dia . 


Tapi yang aku tak puas hati tu , kata terma & syarat nak masuk AF , 18 tahun pada 1 januari - 10 januari je . And aku rasa pelik kalau Fina boleh masuk . Kenapa dia ?? Tak silap aku birthday dia selepas 10 januari . Maknanya , dia memang tak boleh masuk . Ramai lagi budak2 luar sana yang tak cukup umur tak boleh pergi ujibakat . Aku rasa kesian sangat . Sebab , aku ada kat tempat ujibakat , aku tau la . . korang judge sendiri lah ye ? kadang2 aku rasa Astro memang tak fair langsung . Pilih bulu je . 


Pape punn tahniahh untuk semuaa ! Aku nak layan pool jap ! lepas tu tido lah . . . :P


p/s : malas nak bertekak panjang , haha . okay no pic today ! M.A.L.A.S !