\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Aku pun ada borak dengan retis jugak .
25 July 2011@4:10 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Berpeluh ketiak aku nak mengedit picture ni . Tapi aku try jugak even ada kerosakan sikit . HAHA . Kerosakan yang berbaloi . Aku nak cter pasal sorang artis ni , kenal tak Amar ? konfem tak kenal kan ? Amar berlambak dalam dunia ni . Tapi Amar Asyraf ni pelakon baru dalam industri seni . Drama Dahlan Steady channel 132 Astro Warna merupakan antara drama lakonan beliau . . Dan beliau jugak ada berlakon filem Penunggu Istana bersama-sama Sara Ali . Sara Ali juga merupakan pelakon baru yang berlakon filem Nur kasih The Movie sebagai remaja bermasalah . . Berikut adalah perbualan aku dengan dia . . 






Almaklumlah ayat yang last tu kan . HAHA . Dirahsiakan secara tak sengaja . kahkah . Sebabnya gambar yang aku upload ni rosak sikit . Maaf yerr ! xD

Amar ni friendly jugakk . Nak borak dengan dia kat FB ? Sila lah klik Amar V. Asyraf . HEHE . Orangnyaa comeyy jugak . Wee ~ Dah-dah kang marah mr.F aku . kakakaka . 


p/s : Nak borak dengan Cam Gigandet bolehh ? xD