\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Benci Betul Esok !
08 July 2011@9:44 PM
Assalamualaikum :)


Nak bebel sat boleh tak ? HAHA . tahan telinga sikit naa . Bukan sebab apa . Semua orang dah tahu esok ada perhimpunan bersih kan ? BERSIH tu apa ? Bersih tu pakatan haram yang nak buat perhimpunan esok la . Yang terlibat tu dikhuatiri ada 91orang . Termasuklah pakatan lain . ERR . SEMAKKKKKKKK ! Tau takkk ! Dah tau haram nak buat jugak ? EEiii Keling paria betul . Bajet2 nak BERSIHHHkan negara la ?? Aku rasa makin tercemar ada . Ceitt . Pulak tu menyusahkan orang KL je . Bukan orang KL je , orang luar KL yang nak masuk KL pun dah konpem2 jam . . Kesiannn . . 


Harap2 esoknya tak la berlaku kejadian2 yang tak diingini la kan ? Aku rasa macam entah pape jee nak buat semua ni . SAY NO TO POLITIC  ok ? Benci betul . Sumpah benci . . Aku nasihatkan kat korang jangan laa kuar umah esok ye , bagi yang stay KL la . Bahaya ! Macam2 boleh jadi tuu kalau yang takpuas hati . . 


Yang paling aku benci tuu orang tua video sex tu pun ada . Err . Perlu ke ? Sudah terang lagi bersuluh , lagi nak malukan diri keluar depan orang ramai . Okay fine , tunggu esok tengok je . . Babaiiiii ~


takde kene mengena . haha ,


p/s : Makan lagi bagus .