\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Blogger-blogger yang best ! Maiii tengok !
07 July 2011@2:06 AM
Assalamualaikum :) 


Harini aku nak cter pasal blogger2 femess yang sering aku jejakkan komen kat entry dorang . *xdela selalu sangat . tapi adela :P  Entry yang dorang buat nie semua best2 . Yang paling best bila ada yang boleh buat aku gelak sampai tak hengat . Sampaikan mak aku kata ' ko dah gilaa ke kak ?' HAHAHA . mana taknye aku gelak sampai blok sebelah umah aku pun dengar . ceitt . Maluu aku -_-'


Okay now , aku nak describe blog yang mana aku suka :


PERHATIANNN !!! Sila tekan nama doranggg :) 


1. Maria Elena - Sape tak kena dia mehh aku bunuh kau. HAHA , gurau nokk . apa yang aku suka kat dia nii . dia cantik , ye sapa jee yang dapat nafikan kan ? pulak tu bergaya . fesyen yang dia gayakan pun memang superbb ! hehe . dia punn rajin post video2 tutorial hijab . Cuba korang tengok !  




2. Semut Sengal - HAHA . yang ni memang sempoi habiss . cakap pun kalau boleh nak lepas jugak tapi dia memang funny gilaaa ~ huhu . dan jugak friendly . dia memang suka buat blogwalking . so , tengok la kalau nak tau lebih . 


3. Shawn Razaleigh - HEHE , tuan punya belog ini boleh tahan hensemnyaa , AHAHA . *ehh . aku bukan nak citer pasal tu . maksud aku , citer yang dia post mesti kelakar . walaupun aku baru je follow dia , tapi entry dia tuu yang membuatkan aku fall in love ! tapi fall in love dengan entry dia jee :P




4. Miss Geli - yang ini kalau aku bukak , mula2 je aku dah ketawa , tapi aku syorkan biarlah orang yang dah kawen je baca entry2 beliau . hakhak . kang korang mesti ternganga jee kot2 tak faham ke kann ? HEHE . *macam laa aku faham . EHH ! aku dah besauu . :P




5. Ayeem Jemain - belog ini merupakan 18sx sahaja ., HAHA . serupa macam cikgeli punya . kihkih . *jangan maree ye ayeem . banyak story2 dia yang akan membuatkan korang macam nak hantuk kepala sendiri . hakhak . nak tau lebih sila laa follow beliau :)




6. Faiz Tapit - Tuan punya belog ini merupakan kawan kepada encik ayeem tadi . lebih kurang jugak laa dorang punya kisah mesti nak kelakar je . tak gila2 sikit tak boleh . HAHA . dan lawak dia membuatkan korang sakit perut sampai esok pagi .




7. Muhammadnuraizuddin - Haaaa belog ini belog paling feveret . yang lainnya , dia mesti letak video seminggu sekali . yup ! video nya pulak pasal travel2 dalam Malaysia . kalau tak pun , mesti video interview artis dll . huhu . memang best ! banyak info yang boleh kita dapat ! ;)




8. Kembatolo - Maybe korang tak penah dengar lagi blogger ni . Ada yang penah dengar . blogger ni cool . cter dia pun ada yang loyar buruk and klaka . HAHA . takkan menghampakan para pembaca . ;)




9. Hamzah Ian - Yess ! yang ni pun member kepada Faiz Tapit dengan Ayeem Jemain ! kalau dah member dorang tuu , paham2 jela . kakakaka . Lawak dorang memang memberi kesan . tak percaya tengok la sendiri :)




10. Daniel Adie - Okay yang ni blogger yang last . Yang ni entry nye cool jugak . ada cter pasal life dia , and ade jugak lain2 . Beliau ni seorang guru . uhuhu . Comey gak orangnye , kalau rasa nak try , boleh laa :) HAHA . gurauu !




Okay , aku dah penat menaip . sekian sahaja . Selamat Malam dan Selamat Pagi .


p/s : Esok nak bangun lambat . ERR . ngantukknyeee ! xD