\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Cabaran Mr.F kat aku & ganjarannya !
22 July 2011@9:32 PM
Assalamualaikum :)


Actually citer ni dah lama . . Tapi aku nak cter laa memandangkan nak masuk bulan puasa kan . Tapi aku taklah beriya sangat nak dengar cakap dia . . HAHA . Bukan tak beriya , tapi ceritanya bermula begini . 


Aku : Sayang , bb teringin lah nak makan kat chilis . Agak-agak bila nak belanja ? :P 


Mr.F : Boleh , kalau bb diet , lepas raya sayang nak tengok kalau bb kurus , sayang belanja .


Aku :  -_-'   Okay . Tapi kalau tak kurus pun bb nak jugak !


Mr.F : Mana boleh ? sayang boleh belanja coolblog je .


Aku :  -_-'   Kedekkkkk !!!!!


HAHAHAHAHA ! macam siott kan ? Ahh takpela nak diet ke tak ke aku nak jugak makan kat Chilis . Sebenarnya dia tak paksa pun nak diet ke tak . Dia saje je tuu . Lagipun sebelum couple lagi aku dah kata , nak aku , terima aku seadanya dan jangan banyak complaint , begitu jugak aku terima dia . Tak kesah macam mana kan ? HAHA . Tembam kan comey . *muntah jap . 


Wait 4 me chilis ! HAHA .


Erkk ! Terliurr nihhhh !

Tak sabar rasenyer nak tunggu lepas raya . HAHA . Nak lamb chop !!! huhuhu . Pujuk Mr.F sampai dapat . . kihkih .


p/s : Kalau tak lamb chop , nak chicken chop , chopstick aku taknak .