\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Contest: Tagline Kreatif by AlyaEsprezzo
16 July 2011@11:37 PM
Assalamualaikum :)




Maii maii laa join contest ni ! hadiah pon best2 jugakk ! Aku pun saje dok menggatal nak join . huhu . saje2 lah kan . Ni merupakan first time aku join contest kat belog tau . Ahha ! Kalau nak join , mai terjah belog pemilik ni ---> AlyaEsprezzo


Untuk aku pulak . Memang takde tagline . Tapi aku guna nama Blog aku ,
BUDAK PIPI TEMBAM !
Aku gunakan nama ni pun sebab aku ambil contoh pada diri aku yang sering orang sebut-sebut Budak tembam . Hihihi . Maka terciptalah nama ini . Nama perasan kiut je . ahah*

Macam kelakar je . HAHA . BTW , yang penting kita mencuba kan :)
Kepada member2 belog kat luar sana maii la join . Hadiah pon best2 . 
So , gudluck kepada semua yg joinn :)

p/s : sedapnye kalau dapat cokelat . HAHA .