\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Dua Hari di Melaka . Terubatt rindu :)
04 July 2011@12:04 AM
Assalamualaikum ;)


Sorry again sebab dah dua hari kot tak post entry . Hadoii begitu busy sekali artis ni *wakluuuu . .
Well , semalam aku gerak pergi melaka . Nak jumpa anak buah aku punyaa pasal la . Kerinduannn . HEHE . Nama anak buah aku seperti sedia maklum , Keisha Amanda . *aku bagitau kat orang yang tak kenal lagi . Yang dah tahu dok diam ehh . Geget kang . -_-'


Semalam masa gerak pegi melaka , sempat lah pulak kan aku dengan adik aku nak posing2 dalam kete . tuh laa keje kitorang apabila dalam kebosanan . Buat lah aksi macam2 . Aku peduli apa ada kete lalu ke , orang sebelah pandang ke ? Kesahh plak ? guna kamera dorang ke ? HAHA . emo plak ni tetibe .  Lalu , adalah gambar yang tersangat cun , macam taik hidung pahit . ada ke ?








kepada sesapa yang tak kenal aku , aku yang kiri ok . kanan adik aku :P

Okay , masa dah sampai melaka , aku malaslah citer , skip boleh ? Terima kasihhh ! AHHAHAHA .  Esoknya plak , pagi2 lagi aku dah gerak pergi Bukit Piatu , sebab nak shopping baju raya . Pegi jakel lah wehh beli kain bagaii . Pastu pegi Ariani plak nak beli shawl . Cuba tengok gambar nih :P


Ahaks , kemain mak aku nie . kalau dah jumpa tempat feveret dia . Hadoii ! :P

HAHAHAHA . sorry ye mak . macam seronok lak dok letak gambar tengah shopping . kakakakaa . jaat aku ni . Takleh bagitau dia , mesti dia marah , so aku masukkan jela :P Then , aku tetiba teringat aku ada member stay melaka . lagi2 umah dia depan je dengan Butik Ariani and Jakel ni . So , aku pun suruh laa diorang datangg sini . Sebab dah lama tak jumpa , Kerinduaannn Lagiii .... Here The Pic ;)


Dorang ni kembar tak seiras . Yang kiri Wany , Yang kanan Haziyah . Yang tengah Yuna . EHH ! nak sepak ? haha :P

Dorang tetap tak berubah . HUHU . Rinduu . Dapat laa jumpa kejap . haishh . Rasa macam nak duduk lama2 kat melaka tapi aku kena balik la . Mak bising sape nak dengar :P  Akuuuuu jugakkk ! Err tak lama lepas tu , kitorang pegi umah makcik dekat Sungai Udang sebab ada kenduri bacaan yasin . Tapi lepas Asar , kitorang dah gerak balik KL sebelum Asar lagi sebab nak tengok bola ayah kena keje malamnya . kang tak dapat rest plak kan ?? xD

Before balik tu sempat pulak laa nak snap lagi , gatal betul tangan nak tangkap jee .. HAHA . Aku pun senap lah 1 gambar sengal . ni haa :P EHH ! bukan aku , adik aku yang senapp . HAHA .


shawl tu takleh nak kembang lagi ke ? rosak gambar aku .
Okayyy ! citer dah tamat . Mau tidurr . Selipp taik . Sebab letih tak dapat rehat . Esok nak bangun lambat bangun awal nak tolong mak kemas apa yang patut . Okay goodnight you all ;)


p/s : Sweet Dreamss ;)