\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Follower ke 100 ! Trimasss :)
23 July 2011@11:20 PM
Assalamualaikum :)


Sorry gilaa lambat update belog niii , harini memang busy dengan aktiviti . HAHA . Aktiviti laa sangat kan ? So , hari ni nak citer pasal follower aku yang ke 1000 100 ! *brangan jee nak follower lebih . Okay , aku akan dedahkan siapa tuan punye belog yang menjadi follower aku nih . HEHE . Jangan malu-malu jangan segan-segan .


Followernya ialah THE GEGURL OREN !!! Trimasss bebanyak sebab sudi nak follow kita ye :) Bukan aku taknak tunjukkan headernya , tapi ada masalah-masalah yang takdapat diselesaikan . Header sendiri pun tak lepas -_-'  Maaf yaa ! 


Apa kata korang terjahh la yea belog THE GEGURL OREN nihh . Beliau pun baru sahaja start berblogging *rasanye macam aku jugak ! HEE ~


p/s : Time for blogwalking .