\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Gambar macam tv rosak. Grrr !
17 July 2011@10:50 PM
Assalamualaikum -_-'  

Apesal muka mcm ni ? haa sebab pic rosak . Bila upload je pic macam tv rosak . Bengang nyee tak terkata . Macam nak joget boria tengah jalan sekarang ni . Plus plus , berak sembelit . Begitulah perasaannya sekarang . . Apa nak buat kalau gambar asyik rosak je . Kempunan dah nak masuk pic sendiri . Takkan nak guna ehsan Pakcik Google je . Kesian dia kita asyik curi pic dia . . Ceeittt ! Kalau korang tak caya , mai tengok pic ni . 

Gambar cth :  HAHA . maaf kwn2 :P

Haa ni lah cthnye . Aku rasa line aku ok je . Bila nak upload  byk kali makin lama makin teruk . Ke pic ni besar sgt ? -_-'   Aku rasa tak jugak ! wehh tolonggggggg !!!!

p/s : Lama-lama belogku tiada seri :(