\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Happy Birthday Mak | Happy Anniversary Sayang !
22 July 2011@12:47 AM
Assalamualaikum :)


Penat sungguh harini berjalan satu hari dari Setiawangsa jalan kaki naik keta , pastu naik train ke KLCC , KLCC ke Pavillion . Dan Pavillion ke KLCC balik dengan jalan kaki . Penat mehh ! Na naik monorail , aku takut sikit pakcik tu bawak macam hape tah . erk . Aku dengan kezen aku pun jenjalan , EHH ! ni cter untuk esok , SALAH SALAH . Yang aku nak cter pasal Birthday mak aku . Tanggal 21julai . Dan juga anniversary aku with Mr.F . HEHE .  Walaupun agak lambat sikit nak buat entry , sebab penat yang tak tentu hala nie . Happy sebab dapat sambut kat Hotel 5 Star  home sweet home -_-'  


Sebelum balik tadi aku dah beli kek untuk mak aku . Walaupun duitnya di share dengan mykezen , HEHE . Baik sungguh dia . Trimass ye Ida ! :)  Balik tu plan2 la dengan kezen aku suruh kezen aku yang bwak kek tu balik . Aku berlenggang mak minah jela . Bawak diri dengan muka poyo . HAHA . Aku cakap dengan mak aku jangan masak . Pastu aku pakat pulak dengan abang aku suruh dia tapau makanan lebih sikit malam nak sambut . Dia pun belilah satay 60cucuk . Ye kot ! xD  Pulak tu mak aku plak beriya-iya nak order pizza pulak . HAHA . Kemain happy dia . . Bertambah kurus gemuk laa aku -_-'



Sambut punya sambut , semua dah kekenyangan , semua pun balikkk ! *tetibe habis cter . 


Jauh beze dgn kek mak aku . HAHA . Maaf ye ni ehsan Pakcik google je :P

Bukan aku taknak masukkan gambar birthday cake mak aku tu , tapi almaklumlah line selow macam siput . Nak tukar unifi la . Lajuuu doe ! Tak laju aku tarah line waipai  -_-'

Okay bertukarrrrrr ........ !!! Nak cter pasal anniversary pulak . Heee ~ Ada 2perkara penting dalam masa 1hari . . Suka suka suka ! :P  Semalam , 21julai jugak la , anniversary aku dengan Mr.F . Dah masuk 5bulan 1hari . HEHE . Tak sangka ye , pada mulanya aku memang tak berkenan dekat dia , HAHA . Yelah masa tu memang ada masalah sakit jiwa , mana nak pandang dia kan . Last-last aku terima dia pelan-pelan . Cuba terima dia dalam hidup aku . Walaupun hati sakit lagi time tu sebab luka parah , tapi aku redha , mungkin Tuhan dah aturkan pertemuan aku dengan dia . . Lama-lama perasaan aku makin mendalam , aku pun taktahu macam mana aku boleh terima dia dalam masa yang singkat . Alhamdulillah , tak pernah ada masalah dalam hubungan . Gaduh-gaduh sayang tuu biaselaaaa :P  

Aku pun tak berharap sangat dalam hubungan ni . Kita merancang , tapi Tuhan tentukan . Apa-apa pun aku mampu berdoa je . Dan berusaha . Harap ini yang terakhir . To , Mr.F , I love You So Much Sayang . Harap hubungan kita kekal sampai bila-bila . . And thanks for being mylover :)

Ehsan Pakcik google jugak sebab tak dpt sambut dgn dia :(

Err , sorry jugak tak dapat sambut sama-sama . And bb faham sayang busy keje . Next time kita sambut yee :)

p/s : Sambut kat Chilliss ! Tak habis-habis . Ahahahahaha xD