\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Kari . Kari . Kari . Tak habis-habis kari !
19 July 2011@4:55 PM
Assalamualaikum :)

Ni dah masuk entry kedua . Sekarang ni makin ketagih nak buat entry je . Ketagih ni takpe jangan ketagih bukan-bukan . Tampar mariii . . Aku nak citer la Sarjan Mohd Isa a.k.a Bapak aku , sekarang ni makin kerap nak makan lauk kari . Entahnye kenapa ya , nak kata ada mix Arab takde , bapakku Jawa . HAKHAK . Sorry Sarjan Misaii :P  Tapi betul apa . Aku bangga sebab ada keturunan Jawa + Pakistan . Pakistan blah mak aku la . Bapak aku takde . Kelmarin baru masak kari , selang sehari yakni harini , beli lagi lauk kari . Pening-pening . . Oleh kerana terlalu bosan dek makan lauk kari jee , aku pun kuarlah beli rojak pasembur area Setiawangsa , iaitu area home sweet home aku . kihkih . Nak elak sangat makan lauk kari kan , beli makanan lain . . 

Kalau ayah aku jumpa kari kambing lagi tak ingat dunia . Erk . Boleh lupa kitorang kejap . HAHA . Begtu dasattnye penangan kari . . Jemuu dah aku !


kari ikan bawal . feveret bapak aku .

p/s : Kalau bapak aku makan western food , hari-hari nak ajak makan xD