\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Keisha Amanda 9months .
18 July 2011@10:44 AM
Assalamualaikum :)


Actually cerita ni nak cter minggu lepas lagi . Oleh kerana gambar tak boleh diupload , aku terpaksa tangguh . . huhu . . Aku nak citer pasal ank buah aku yang sorang ni . *dah memang sorang je anak buah . Minggu lepas aku bawak Keisha dengan mak aku pegi jenjalan Jusco Au2 Setiawangsa . Breakfast la ni kunun-kunun . . Pastuh elok-elok pulak ada 'playground' kecik kat situ . Playground laa sangat . Aku pun bawaklah dia bermain . Makk aii punyelah sukaa dia . Aku citer lebih pun korang taknak baca sangat . hehe . Tacing sat . . xD  Maii tengok gambar !


tengok muka dia . haha . nak tayang gigi kunun . senyum cm org tuaa ! xD

cara berdri tu , 'mainan ini aku yg punya !' HAHA :P

Ni laa budak bulat saya !

Bersama Oma ! :)

Aku yg bulat ni . hakhak

Kemain sukaa kan dia ? Sekarang Keisha dah 9bulan lebih . HEHE . Tak lama lagi nak sambut besday ! *aku lak teruja nih . Biasa lah kan , anak buah sendiri baru sorang . Nak tunggu aku memang lambat lagilah . . Sekarang Keisha dah takde , sebab mama papa dia dah bawak balik Melaka . huhu . Bila nak kidnap lagi nii ....

p/s : Mummy uda sayang Keisha .