\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Kemonlah . Penyakit package hampir sembuhh !
26 July 2011@8:32 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuhh :)




Breakfast !


Selamat pagi Malaysia , Indonesia , England , *bajet omputih nak baca belog kau . Semalam memang ada tetamu dari England . HAHA . Mana aku tau ? Aku tengok traffic lah . Dari mana datang pun aku taktahu . Ceit . HAHA . Semalam aku tidur awal , tengah tengok citer korea pun boleh terlelap . Sebab semalam aku selsema teruk + semput + demam . Aku pun dengan rela hati carik ubat selsema telan la dengan air coke . Pehhh ! terasa high . hehehehe . Please don't try . Nanti korang tak jadi nak buat keje . Muahahaha . Lentok beb . Tuu yang tak sempat nak komen2 kat belog korang . Terlena dibuai mimpi sambil membaja taik mata . . Ehh ! Kemonnlah . Dah nama orang sakit kan :P


So , harini Alhamdulillah dah okay . HEHE . Berkat air coke ubat selsema semalam . . Happy betul . Punca aku aku dapat penyakit package ni daripada aiskrim MC FLURRY GROOVE LIME yang aku melantak kelmarin . Tak pasal-pasal . Baru nak merasa dah jadi macam ni . Antibodi aku ni sememangnya tak kuat . . Doctor memang dah cakap . Tapi takkanlah sampai makan aiskrim pun .....Erk . Malas nak citer . . HAHA . 




Adik aku ler ni . Suka snap time aku minum . erk . Nasib baik tak buruk .


Sorry , aku suka selit-selitkan pic yang takde kene mengena . HAHA . sajee . Dah lama tak letak pic kann :)  Ni time hari yang sama aku melantak Mc Flurry tuu . Demmm !


p/s : Nak buat entry untuk bulan puasa . Tapi nak start bila ? xD