\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Kucingku Masih Teruna.
16 July 2011@3:13 PM
Assalamualaikum :) Haiii semuaa . Harini aku dah rajin-rajinkan diri untuk post enrty . Yihaa ! Setelah berhari-hari aku bermalasan busy , akhirnya aku nak cerita balik kejadian beberapa hri lepas . Perbualan antara aku ngan mak aku .


Aku : Mak , Entoi ( kucing aku ) takde makwe ek ?


Mak : Mana ada kucing kau tu dok umah je . 


Aku : Habis tu akak nampak ada kucing sebijik muka macam entoi . Anak dia kot .


Mak : Ko ni ngarut je , entoi mana reti pancut . Teruna lagi tu .


Aku : Yela tu , mana mak tau ? mak usha ehhh ?


Mak : ( terdiam )


Aku : Patutlah macam bapuk . 


Mak : ( Geleng-geleng kepala ) ....




Moral of the story : Rajin2kan la gaulkan kucing jantan anda dengan kucing betina .


p/s : Kucing aku asyik carik gado jee , bila la dia nak dapat awek .


Nie lah Entoi . Sorry guna pic before ni . sebab nk upload pic lembab !