\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Lelaki Yang Pernah Wujud Dalam Hidup Aku .
29 July 2011@1:08 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Entry kedua untuk 29july . HAHA . Bercerita pasal lelaki la apa lagi . Lelaki ni banyak jenis tapi aku nak la tafsirkan satu-satu . Memandangkan aku pernah la bercouple dengan macam-macam laki . . Aku nak perkenalkan LELAKI SEBENAR dalam hidup aku . . Aku pernah jadi spy untuk mengintip bekas-bekas boipren sendiri . . Benda bodoh tapi aku akui banyak yang aku pelajari , Terima kasihhh wahaii ex boipren gonjeng . Bhahaha !


LELAKI A : - 16 Tahun . Pelajar sekolah . Anak ikan . Asal Shah Alam . Masih mentah . Lebihkan kawan-kawan . Berpoya-poya . Gila game . Ramai skandal especially budak sekolah . Tak boleh dipercayai . No telepon ada 2 3 4 blablabla . Ending = PUTUS . *kunun cinta tak mengenal usia . Sekali amekk kauu !


LELAKI B : - 26 Tahun . Asal Shah Alam . Kerani opis . Kunun gentle . Sosial *baru tau lepas kenal dia . Banyak geng . Suka main snooker . Sama rata antara awek dan kawan . No Telepon ada 2 . Skandal ada . Keluar malam balik pagi . Tak boleh dipercayai . Ending = PUTUS .


LELAKI C : - 23 Tahun . Asal Kuala Kangsar . First Love . Graduate UNIKL . Baik . Suka MU *HAHA . Tak curang . No telepon sampai sekarang ada 1 dan tak pernah tukar . Boleh dipercayai . Ending = Mak tak suka , so kena PUTUS . -_-'


LELAKI D : - 20 Tahun . Asal Cheras . Pelajar dan masih menuntut di Poly Shah Alam . Banyak geng . Bawak LC . *poyo . Banyak skandal . Permainkan hati pompan . Tak boleh dipercayai . Ending = PUTUS .


LELAKI E : 24 Tahun . Asal JB . Bekerja . Tak curang Tapi KAKI PUTAR ALAM . Poyo . Penipu dalam diam . Hipokrit dalam segala hal . Sangat licik . Tak boleh dipercayai . Ending = Aku mintak PUTUS .


LELAKI F : 25 Tahun . Asal Terengganu . Graduate . Muka macam Nabil Raja Lawak . Sekor lagi penipu haremm . No Telepon ada 2 . Agak liar *baru tau lepas kenal . Ending = PUTUS . *Sekarang dah berkahwin dengan ustazah . Mudah-mudahan perangainya berubah .


Actually ada lagi 15 kot . Bukan nak bermegah tapi dah memang betul .Tapi sempat masukkan yang memberi kesan jela . HAHA . Ini bekas-bekas boipren sahaja ehh . Yang sekarang ni tak tersenarai lah -_-'  


Maaf ye kalau-kalau ex boipren terbaca . Tapi ni lah hakikatnya . Dalam 21 orang . Hanya 2 orang yang betul-betul ikhlas . Itu aku punyaa story , korang plak macam mana ?? 


p/s : Hope yang last ni kekal la . Aminnn . . .