\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Lepas Raya Baru Jumpa ??
08 July 2011@2:25 AM
Assalamualaikum :)  


Kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang . . kakakaka . Sayang keee ??? sepak laju2 kang baru tau . Ni aku nak bagitau , err Berita Cam Tak Baik . Sedey pon ade . HWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bagi aku nanges dulu eh ? Boleh ? Tak boleh ? shuhhh ! HAHAHA . Sonang sikit koje aku . :P 


Berita Tak Baiknyee , hurmm . Aku tak dapat jumpa dia bulan ni . Siapa dia ? Muhammad fawwaz laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Siapa dia ? Orangggg laaaa !! Dia siapa ? *boleh plak terbalikkan soklan. -_-'  Dia BOIPREN aku . sobs sobs sobssssssss ~ Biasalah masalah aku mesti kerinduan tahap cipan . err . memang dah rindu sangat . Tuhh la mak suroh cepat2 masuk minang . Apa hang ingat kawen tu senang ka ? Memang senang , tapi senang tang tuu ja ... -_-'  Okay , takpa . Bagi masa la hidup bujang , 'Fawwaz kata' bukan cek . HAHA . Maksud dia , dia bagi cek hidup bujang puas2. bukan dia yang hidup bujang puas2 . Arrrrghhhhhhhhhhhhhh ! Pening2 . .


Dia bagitau lepas raya baru dapat jumpa . Ceit ! Lama tuu . Sape je boleh tahan ? sakit perut boleh la tahan . Nak berak pun boleh la tahan seketul dua . Tapi rindu ? Nak tahan payah , kang bila lepas jadi lain plak . -_-'  Aku gurau jaa . Hakhak . Buang tebiat ka nak lepas macam tu ja ? Gilaa meroyan pasni . . Sapa nak tanggung dosa ? Simpannggggg ~ Takpa laa lepas raya pun lepas raya la . Sedey jugk sebab tahun ni tahun pertama pulak tu nak berpuasa dengan dia , dah dia takdak plak . Berpuasa laa aku sorang2 . hukhuk . Baru plan nak buka puasa sama2 . Takdak rezeki laa nak jumpa . It's okay . Harap2 ada kejutan laa lepas raya . hakhak .


Nak jumpa lepas raya . So , duit raya wajib tu kena bagi . HEHEHE . Walaupun aku dah janji nak belanja CHILLIS , hakhak . guna duit dia pun okay gak . Duitku Duitmu jua . Bhahahaha ! Selekeh ya amat dapat gepren cam aku ni kan . Tak baik naaa . Belanja biar ikhlas . :P Apa2 pun tunggu jela pic aku dengan dia lepas raya . Bulan puasa ni tengok pic aku melantak makan makanan untuk buka puasa jelaa erk ? LALALALA . 


I love u , I miss u , I need u , I follow uuuuu !!! HAKHAKHAK :P



Errr  . Agak rindu lah bila tengok pic ni kan . Hurmm . Saje nak tunjuk lebaq sikit. Nak jeles pun boleh . Silakan . HAkHAk . Apa2 punn akan ku hitung hari2 *bukan kedai hari2. lagi sekali . Akan ku hitung hari2 sampailah munculnya syawal , untuk jumpa budak Taiping ni . hukhuk . Tak saborr nak kidnap . kakakaka . 


p/s : I miss you mydear . Puas dapat gayut tepon td . tenkiuuu ! :)