\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Planning Tamat Zaman Bujang .
02 July 2011@12:06 AM
Assalamualaikum :)


Tanya sama hati apakah merindu ingat masa lena apa mimpimu ? Masa berjauhan apa nak dikenang , bila difahamkan ITULAH SAYANG ;)


Bernyanyi plak aku nie . HEHE . tuu lah akibatnya demam rindusemakin membuak2 . errr .. memang dah rindu sangat2 niii... Dah sebulan lebih tak jumpa . Last haritu 1Jun . Mana tak rindu . HEHE . Semalam , boleh plak aku tak tidur kan , padahal pagi tu nak amek report card adik kat skola . Berkorban masa sikit untuk yang tersayang . Dia balik keje pukul 12.30 macam tu . Aku plak tengah gatal on9 laa apa lagi . Last2 aku dah bosan tutup lappy , tunggu dia . 


Then start borak , borak , borak , aku pun tetibe bukak citer pasal kawen.. EHH ! tulisan kecik plak . HAHA . aku maluu laaa sengal* Yer yer . Entah macam mana laa boleh setat , maybe sebab aku ni kot yang ter'excited . err yelatuu . Then , kitorang pun discuss , discuss , discuss . Alhamdulillah , insyaallah . Orang kata kalau nak kawen tu , perlu ada rancangan awal . Biarpun nak kawen lambat , tapi perancangan haruslah setat dari sekarang . Lambat2 kang nanti kelam kabut pulakk . memang bestt , hehehheehehhee . macam xsabar gilaaa !!! Tapi aku sedar banyak benda lagi aku kena belajar . 


Dia pun ada pesan , *sayang bagi masa bb hidup bujang puas2 dulu , sebab lepas kawen xleh nak enjoy sangat laa* errrrr , ugutan ke nie ? ke xnak kawen dgn aku ?? HAHA . takpe , betul jugak cakap mylalink ni . Lepas kawen nak enjoy pekebende . enjoy dengan hubby je kot . HAHA . terlebihh sudahhhh .... Aku pun terima dengan hati yang terbuka . Tapi yang pastinya aku tak kawen dalam masa terdekat ni , gilaaa apaa . jumpa parents aku pon belom ! Maybe 2tahun lagi , paling cepat pun akhir tahun depan kot . HAHAHA . taktahuu ! ikut bosss . Weeeeeeeeee~


Pagi tadi pulak aku ada citer kat mak aku pasal ni , makk aku senyumm jee . Mak kata macam ni *kalau dah ada duit , jalannnn...* Alhamdulillah ... paham jugak mak aku ni .. HEHE . Dalam hati gembira tak terkata , mak macam dah suka mylalink ni . Tapi ..... , mak dia suka aku ke x ??? penasarannn wehh ! memang nevess laa kan . Tapi dia sendiri kata mak dia tak cerewet , tapi dia yang cerewet . Ceeiittt ! :P  Apa2 lah kan . InsyaAllah doakan je untuk kitorangg . Siapa yang taknak hubungan diakhiri dengan perkahwinan kan ? Hope semuanya berjalan lancar insyaAllah ;)


Walaupun aku masih muda , aku takkan sia2kan kalau aku dah betemu jodoh dengan dia . Biar orang kata aku ni macam Angan2 minah jenin . Asalkan aku tahu mana baik dan buruk . Kahwin tu benda baik . tak baik dilengah2kan nanti kempunan . Setiap apa yang kita impikan harus ada target !


p/s : doakan hubungan kami .