\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



SALWAISMAIL.BLOGSPOT.COM GIVEAWAY
25 July 2011@1:19 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Dengan ini dengan baik hatinya dan terbuka sepenuh hati untuk mengejoin giveaway ni . HAHA .



Hadiah-hadiah yang ditawarkan jugak menarik !  So , apa lagi . Jangan menganga je . HAHA . Kalau nak rujuk apa-apa yang tak jelas ke boleh la klik SINI .

Soalan : Kenapa saya perlu pilih korang sebagai pemenang/penerima ?

Kamu kena pilih saya jadi pemenang/penerima sebab hadiah yang ditawarkan menarik perhatian sanubari sehinggalah saya mengejoin giveaway ini serta merta dimulakan di hujung jari .

Sumpah kelakar jawapan aku . JANGAN GELAK ok . Huhu . 

Dengan ini aku nak tag , HANIF dan Millivanilo . HEHE . 

p/s : Wish me luck !