\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Sambungan . . . Blogger-blogger Yang Best !
07 July 2011@3:04 PM
Assalamualaikum :)


Sori malam tadi aku post 10 orang jee blogger yang best . Kali ni aku buat sambungan la . huhu . Memandangkan ada blogger yang aku terlepas pandang . *sengaja sebab nak buat bahagian dua . Okay , I will show you blogger2 yang femess or yang kurang femess tapi cara penulisan dia yang tersendiri tuu yang membuatkan aku sukaa :)


AYIE - Okay , Ayie ni simple and nice bila dia tulis sesuatu entry . I'm lovin it ! HAHA . maii bukak . . :)


UJANG9897 - Beliau ni kelakar ! kadang2 tuu ada gak laa unsur2 orang yang dah kawen . paham2 jelaa erk . HAHA . :P


CIK EPAL - Nicee gilaaa orangnyaa . and very friendly . walaupun aku baru jugak follow dia , tapi dia memangg baik ;) so , tak heran lah kalau ada yang jeles dengan cara dia dan penulisannya . Cekidoutttt ! HAHA .


ASLANN - Well , yang ni pun okay ! cool and nice jugakk . Dan kreatiff ! :)


FATIN LIYANA - Haaa , ni sapa tak kenal meh aku cepuk ! HUHU . beliauu ni laa merupakan ikon fesyen sama naik dengan MARIA ELENA . . Sesiapa yang tak kenal lagi tuu meh terjah :)


BUI IDZRA RYN - Akak ni sukaa bagi tips2 yang menarik . HUHU . memang best la . peramah jugak orangnya and very friendly :)


SYARIFAH ASYIKIN - Sweet pink ! HUHU . beliau sukakan kucingg . and skang ni aku tengok beliau ni suka update benda2 semasa . kiranya apa yang terjadi skang la . macam berita2 terkini . huuu macam2 :)


SYAFIQ ROSLI - HAHA . beliau ni sukaa menceritakan kehidupan beliau seharian . Kadang2 ada jugak cerita benda lain . Yang aku suka tuu sebab dia ikhlas bila cerita sesuatu benda . And he is funny guy ! :) Suwittttt . Ahaks :P


NAMEE ROSLAN - Sweet and adorable . HAHA . yekot . :P Cuba lah bukak and baca sendiri . Beliau ni suka straight to the point and no kias2 . good ! nway , beliau ni baru jer berblogging 15 Januari 2011 tapi followernya dah cecah 3000++ HAHA . Tak percaya tengok sendiri :)


NOYIS GILA KENTANG - Sweet jugak blog beliau nihh . HEHE . aku selalu jugak la komen dia . Blog dia tak bosan macam blog aku -_-'  . Okay , aku galakkan korang terjah laa dulu . HUHU .


CONTENG DINDING - Here the new blogger . HAHA . aku nak promote laa nie . Blog dia kemas , aku tak suka kaler biru , tapi bila bukak blog beliau nii , aku dah fall in love dengan kaler tu . *sekelip mata berubah . HAHAHA  tapi dia ni cool !


BLOG BUDAK KUAT PERASAN - Beliau ni pun suwittt ! HEHE . Best jugak blognyee . And dialah satu2nya belog lelaki yang suka letak kaler pink ! ohh Suwitttt ! I like ! :)


Oleh kerana aku dah penat , ini je yang mampu aku promote . HAHA . yang aku tak promote tu jangan lak terasa . Jangan salahkan aku , :(  Okay2 . Nak buat post lain plak . Jengah2 lah blog yang aku pormote tu ye ;)


p/s : korang bila nak promote blog aku plak ? Heeee ~