\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Aku sebagai BLOGGER ingin minta maaf .
29 August 2011@12:28 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Walawehh dah hampir sebulan berpuasa , insyaallah sehari lagi kita berpuasa . ngeh3 . itu yang dinanti-nantikan . Ehh takdela gurau :P Walaupun raya tahun ni tak meriah macam dolu-dolu . Tapi okay jela , just ala kadar . . Takdela nak berhias bagai . Rumah nak cat ke apa ke kan . HEHE . Tak kuasaaa nokkk ! Rumah ni sayang la kalau cat sebab aku nak pindah hujung tahun . . So , dah tak fikir apa dah . Ehh aku macam salah tajuk je -___-'


Okay kesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . Mintakk ampun ye kalau ada terkasar bahasa , aku sebagai blogger kalau pernah buat entry yang menyakitkan hati korang ke . HEHE . Mintak maaf bebanyakkk :) Raya nanti singgah la umah ye ? Duit tak jamin . HAHAHAHA . Yang penting ikhlas beraya kann :D Kalau setakat kaler biru ke silver ke boleh sesangattt :P Bhahahahaha ! Nak cter baju raya this year , aku pakai jubah je . HUHU . Temanye CEKELAT . HEHE . Kalau nak tengok , insyaallah aku post new entry after raya pertama . Tak janji ye . Akan ku usahakan :) Nway , Selamat Hari Raya !


p/s : Raya ni nak dating , blablabla .