\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Apabila Teman Tapi Mesra kuar dengan aku.
25 August 2011@1:26 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


HEHE ., Harini boleh gelak je . Mana taknya aku happy sangat sebab dapat kuar meroyan bersama . HAKHAK . Paham maksud aku ? Okay maii cter . Aku kan baru je ehem ... so , makhluk tuhan ni pun baru je lepas ehem ... So , kitorang  mengambil keputusan untuk kuar sama-sama happy'kan diri . . Kitorang p jenjalan laaa . Oleh kerana bulan ni bulan puasa , takboleh laa nak ke kenny rogers , kfc , mcd , dan segerombolan dengannya ... So , kitorang ambil keputusan , main BOWLING ! Yesss . Ahaks . Amek bola tak menahan , nak bola no 10 , 11 , 12 . Last-last amek no 8 ngan 9 . HAHAHAHA ... Sebab tangan dah tak larat . Orang berpuasa memang macam ni :P 




Okay ni memang aku ! HAHA .

Jangan tengok lelama puasa kann . xD  HEHE . Dah puas main bowling tuu , aku tak dapat tahan geram aku , aku layan karok pulak dengan DIA .... Maaf , gambarnya tak dapat disiarkan atas sebab-sebab tertentu . Kahkah . Mana boleh gila . Biarlah rahsiaa ... Then , balik tu aku nak pegi bazaar , oleh kerana dia bukan orang KL , aku bawak la bazaar yang dekat-dekat umah aku ... Aku yang drive kete dia beb . Bawak memang scary aaa . Sampaikan DIA pun nak break jugak dengan kaki dia tu , macam boleh ., HHAHAHA . Ape kes ?? Lawak gila kot ... HAHA . Well , aku memang akan bawak laju kalau kepala tengah weng-weng . Almaklumlahkann . Tengok tujuan pun dah tahu . :P  Apa-apa pun memang enjoy la en . Segala masalah boleh la padam sikit-sikit . Yang lagi sikit tu simpan buat pekasam dulu . Buang kendian je . Thanks to him sebab jemput aku . HAHA . Layan la ehh kepala aku yang tak betul ni . 

p/s : Lepas raya mau meet lagi .... DIA hanya kawan ...