\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Asal Usul Cik Pipi .
11 August 2011@12:40 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Sorry guys sejak dua menjak ni tetiba mood jadi malas . Taktahu sebab apa . Tapi aku masih bersemangat nak berblogging :) Harini nak cerita pasal asal usul aku ni . Dari mana datangnya aku . Ehh apa merepek plak ni . Aku ni asalnya dari negara negeri mana . Okay Firstly , seperti yang sedia maklum , Aku nama je stay KL . . Tapi , korang tak pernah tau kan aku asalnya dari mana ? Apa keturunan aku ? HEHE . Okay mai selongkar sama-sama . .


Tempat Tinggal Aku : Kuala Lumpur


Tempat Lahir Aku : Selangor


Tempat Lahir Mak : Singapore


Tempat Lahir Ayah : Johor   


Tempat Lahir Atuk sebelah mak : Penang - Mix : Pakistan


Tempat Lahir Nenek sebelah mak : Melaka


Tempat Lahir Atuk sebelah ayah : Indonesia - Mix : Jawa


Tempat Lahir Nenek sebelah ayah : Johor


Aku Mix PAKISTAN + JAWA . Dan aku Orang Selangor . Bukan orang KL . 


Macam takde beza je kan . HAHA . Saje je nak cerita . Actually ada orang konfius tanya aku orang mana . So , jawapan aku , ORANG SELANGOR okay ?? Disebabkan aku lahir kat sana .. Rupa aku ni lebih Jawa je . Tapi ada gak lah sisa-sisa baki menunjukkan aku ni ada mix pakistan . HEHE . Tak percaya ? 


Tengoklah hidung yang berharga ni . Berharga lah sgt . Muahaha !

Alhamdulillah dikurniakan hidung yang cantik pandangannya dan tak di penuhi sarang-sarang dan semak-semak rumput . . *merepek je keje aku . Macam ni la kalau post entry malam-malam . . Okay dah terang lagi bersuluh . *Tetiba ... Mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke mee kari . . Baru betul . . HIKHIK . Asek cerita pasal makan je . Kang naik muntah orang membaca .. Biasalah orang kuat makan macam aku sememangnyaaa ~ Bhahahahaha !

p/s : Ada jugak sore-sore mengatakan aku keturunan orang asli . YEKE ? Kena siasat balik . HAHA .