\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Belum Pasti.
19 August 2011@2:21 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh....


Sepanjang menaip entry ni , rasa macam nak nangis . Rasa macam nak hentak kepala kat dinding , rasa nak main kejar-kejar dengan kucing , rasa nak lempang diri sendiri tetiba ... Aku rasa terluka sangat sekarang ni . Di saat pasangan berkahwin sedang berbahagia pada malam jemaat , aku pulak ??? Pendam rasa . Nak luah , rasa berat sangat . Aku redha ni bulan puasa . Apa-apa dugaan pun aku terima . Aku tahu Allah sayang kat aku sebab tu Dia nak uji aku . Aku tak kisah , sebagai manusia biasa memang patut aku diuji . Aku cuma rasa terkilan je . Napelah hidup tak semanis impian . *macam kenal je ayat . Di saat aku ada masalah , kawan-kawan ada yang datang nasihat . Alhamdulillahhh . Sayang korangg :)  Di saat aku ada masalah , aku selesaikan masalah orang lain dulu , baru masalah aku . Entahlah , aku memang macam ni . Biar orang lain hidup bahagia , aku pun tumpang bahagia ... Pasal hidup sendiri , aku redha ... Bukan dah give up tapi elok aku berdiam diri dan buat-buat takde masalah ... Lama-lama perasaan tu akan berlalu . Aku manusia biasa , memang ada buat salah ... Tapi disaat aku berbuat baik , kenapa ada yang memijak kepala aku ? Malah tikam aku dari belakang . Aku taknak benda lama jadi balik . . Sekarang ni aku tetap dengan pendirian , taknak beriya-iya sangat , taknak berharap benda yang tak pasti ... Nanti aku yang merana .. Tapi kalau dah jelas dia bahagia dengan orang lain , aku mampu lepaskan dia dan doakan yang terbaik untuk dia .... Apa yang aku rasa sekarang , nak pergi jauh-jauh carik ketenangan ... Tapi aku tak dapat nak buat semua tu ... Maybe hujung tahun nanti ...


p/s : Sorry entry tak best . Entry setakat nak luah apa yang terpendam .