\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Kuat Makan
19 August 2011@5:49 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ...


Harini maii baca aku tulis pasal rutin harian aku . KAHKAH . Biasala , kalau dah nama bulan puasa kan , aku jadi makin makin makin makin kuat makan . HAHA . Bukan sebab nafsuu . Tapi .... Takyah la cter . Semalam aku gila kuat melantak . Biasalah ada problem kan . Semalam buka , aku makan...


Kuey tiaw 2 pinggan :P

Dah cukup 2jam ... Makan ni pulak ...

Besar ni la . aku hadap sorang xD

Setengah jam kemudian ,...

Tepung pelita plak . Bnyak ni la . Lebih kurang 1 polisterin tu ..

5 minit kemudiann.... ,

Penutup dessert aku . KAHKAH . putu piring !!!

Akibat ketensenan aku bulan puasa ni . Macam melantak sakan kan . Bukan macam tapi memang . . Suka hati aku lah . Perut aku . Kau ada ?

p/s : Makanan adalah satu2nyee penawar tatkala kesedihan . Wakakakaka !