\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Memburu Cinta !
20 August 2011@11:37 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ....


Rindu seharian tak tulis entry . Gelisah je fikirkan cter apa untuk dicter harini . Sekarang dah ada topik . Harini aku menghadapi masa-masa sukar dalam hidup . Dan tak semena-mena airmata aku boleh menitis ... Hanya kerana satu sebab ... Okay , terus terang aku cakap , hati aku dah tawar untuk dia . Aku akui aku memang bersalah . Akibat kesalahan aku tu , aku dapat tengkingan , kemarahan , kemelentingannn . Ahhhh belasah je ! Serius aku frust . Aku ingat dia okay ... Kalau tak , aku dah menjanda tadi . Disebabkan dia still sayangkan hubungan ni , dia taknak break .. Okay fine . Aku bersabar ... Dan hidup macam biasa . Cuma taknak fikirkan sangat ... Buatpe nak susah-susah fikir ? Buat semak je . 


Disaat aku ada masalah apa semua . Ada kawan-kawan yang dengar masalah aku . Mereka-mereka adalah , Ceah , Jiha , Zafirah , Lela , Khairi and Megat . Ohh thanks a lot god because sending them to me . Kalau takde diorang , aku dah meroyan kot tadi ... -___-'  Lagi-lagi aku tengah ehem-ehem nih . Mana puasa . hikhik .... Baiknye dioranggg ! I love you all sayangsss sayangssskuu :P



So skang ni , aku memburu cinta hakiki . aikk Macam belog MEMBURU CINTA HAKIKI la pulak . . HAHA . Bunyik macam best kan ? Tapi menyakitkan hati sikit la , lelaki sekarang bukannya baik-baik pun . Nak carik yang betul-betul bertanggungjawab and berperikemanusiaan pun susah . So , wish gudluck to me ! Wakaka !

p/s : Aku bukan curang tapi mencari kebahagiaan bukan terletak pada satu tempat . Kahkah